Véget ért a ma esti raid (ez a WoW-ban egy amolyan közös játék, 40 ember játszik egy csapatban). Találtam egy kedves kis videót, amit megtekinthetsz itt! Érdemes megnézni, a miniszterelnök táncol benne! Aztán ha már itt tartunk, letölthető az Útközben című könyv is.

Ne maradjunk vitz nélkül sem, ezt egy cimborámtól kaptam:

Manapság egyre több informatikusnak van nemi élete. Hígul a szakma...

És ha már itt tartunk:

Két informatikus beszélget.

-Képzeld a lakásom alatti bárban megismerkedtem egy dögös csajjal! Dumálgattunk, aztán feljött a lakásomba, csókolóztunk, levettem a blúzát, felhúztam a szoknyáját, lehúztam a bugyiját és feldobtam az asztalra az új laptopom mellé...

-Mi az vettél egy új laptopot??? Milyen procija van?

 

Most más nem jut eszembe, ellenben baromi álmos és fáradt vagyok, így hát megpróbálok aludni, ami betegen nem a legegyszerűbb :(

Jó8 mindenkinek!

 

 

Szerző: ostopenko  2006.03.08. 23:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ostopenko.blog.hu/api/trackback/id/tr691904223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása