Ismét itt! Találtam pár jópofa képet arról, h rosszabbul élünk mint 4 éve!

És valóban, én is rosszabbul vagyok, mint 4 nappal ezelőtt! Ne legyél beteg! És öregedtem is! Felháborító!

Vigyázz, nehogy elhízz és Kövér légy!

És tudjuk, h Chuck Norris nem ír, a haja az ellenségeinek vérétől vörös!

És szegény Cartman is rosszabbul él!


Na csá gyíkok, én leléptem!



Szerző: ostopenko  2006.03.08. 15:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ostopenko.blog.hu/api/trackback/id/tr871904222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása