Ma sok minden történt! Kitekertem ide az Arénához az It's Rite freestyle battle döntöjére, de miután vártam úgy 6ig és még mindig semmi nem történt, meguntam és éhes is voltam, így visszaszálltam a bicóra és haza... A Don Pepe meg árakat emelt... Végre vége Uri Gellért műsorának, passz, h ki nyert, úgyse tom melyik melyik és nem is érdekelt :) Jaaaa és megnéztem a Supernatural 3ik évad utolsó (E16) részét és most várni kell őszig a 4ikre :(

Szal most jöhet a Dexter S02 és kezdhetek vmi űj sorit keresni... Nomeg lakást is... Na jó8 :) 

Szerző: ostopenko  2008.05.18. 00:25 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ostopenko.blog.hu/api/trackback/id/tr911904434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása